|
B2C үчүн мобилдик оптималдаштыруу B2C пейзажында, керектөөчүлөр мобилдик түзмөктөрдө мазмунга көбүрөөк кире баштаганда, мобилдик телефонду оптималдаштыруу жөн гана сунуш эмес; бул зарылдык. Керектөөчүлөрдүн жүрүм-турумунун тенденциялары мобилдик аппараттардын күнүмдүк жашоодо кеңири жайылгандыгын баса белгилейт. Продукцияларды карап жатабы,
социалдык медиадабы же онлайн сатып алууларбы, колдонуучулар көбүнчө мобилдик платформалардын ыңгайлуулугун артык көрүшөт. Бул тенденцияны таануу B2C аудиториясынын адаттарына жана күтүүлөрүнө шайкеш Атайын жетектөөчү келген мазмунду түзүүдөгү биринчи кадам болуп саналат. Жооптуу дизайн жана кыска билдирүүнү камсыз кылуу Мобилдик оптималдаштыруу жооп
берүүчү дизайндын чегинен чыгат — ал үзгүлтүксүз жана жагымдуу колдонуучу тажрыйбасын түзүүгө чейин жетет. Веб-сайтыңыз жана мазмунуңуз мобилдик телефонго ылайыктуу, жооп берүүчү макеттер жана тез жүктөө убакыттары менен камсыз кылыңыз. Мындан тышкары, кыска жана ынанымдуу билдирүү негизги болуп саналат. B2C аудиториялары мазмунду көп учурда кыска мөөнөттө жешет, андыктан сиздин билдирүүңүз эч кандай таасир тийгизбестен, оңой сиңирилиши керек.
|
|